ENGLISH
چگونگي درخواست خدمت

 

براي كليه خدمات الكترونيك كه از جانب شركت توزيع به متقاضيان محترم ارائه مي شود كارشناسان خدمات غيرحضوري پاسخگو مي باشند

ساعات كاري: همه روزه بجز ايام تعطيل

روزهاي شنبه تا چهارشنبه : 7:15 تا 14:15 و پنج شنبه : 7:15 تا 13:15

شماره تلفن تماس : 121

لازم به ذكر است در ايام تعطيل نيز در صورتيكه متقاضيان از طريق پيامك درخواست خود را بيان نمايند ، كارشناسان خدمات غيرحضوري شركت درخواست پيامكي را در نرم افرار خدمات مشتركين به جريان انداخته و روال خود را طي خواهد نمود.

 ليست خدمات قابل ارائه :
خدمات صورتحساب : صدور قبض المثني، تغيير تعرفه يا گزينه تعرفه ، بررسي صورتحساب، سوابق مصرف و صورتحساب، سوابق پرداخت، تسويه حساب، تسويه بدهي
خدمات مشتركين: جمع اوري موقت انشعاب، جمع آوري دائم انشعاب، تغييرمكان داخلي، آزمايش كنتور، اصلاح سرويس انشعاب، وصل مجدد انشعاب، نصب مجدد انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغييرنام، اصلاح نام، اصلاح اطلاعات، انصراف قبل از برقراري انشعاب

رسيدگي به درخواست انشعاب: درخواست انشعاب آمپري، افزايش آمپراژ، تفكيك/ادغام انشعاب، درخواست كاهش آمپراژ، واگذاري برق موقت 

 
تاریخ به روز رسانی: 1397/12/23
تعداد بازدید: 298
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق وب سايت متعلق به شركت توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري مي باشد(استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است)
 
ورود اعضا
بستن
Powered by DorsaPortal